Najczęstsze pytania

  • Kiedy otrzymam decyzję odnośnie przyznania pożyczki?

    Decyzja dotycząca Twojej pożyczki zostanie wydana w przeciągu kliku minut.

  • Czy aby otrzymać pożyczkę wymagane jest poręczenie lub zastaw?

    Nie. Aby otrzymać u nas pożyczkę nie potrzebujesz poręczenia lub zastawu.

  • Kto może nie otrzymać pożyczki?

    Pożyczka może nie zostać udzielona osobom, które podały nieprawdziwe dane podczas rejestracji bądź w przypadku gdy źródło dochodu nie jest wystarczające do spłaty pożyczki.

  • Czy umożliwiacie otrzymanie pożyczki poprzez wysłanie SMS?

    Nie. Nie umożliwiamy takiego sposobu.

  • Czy mogę otrzymać kolejną pożyczkę podczas spłaty obecnego zobowiązania?

    Zazwyczaj dajemy możliwość otrzymania kolejnej pożyczki zaraz po spłacie poprzedniego zobowiązania.
    Nasi najlepsi klienci mogą otrzymać dodatkowe środki finansowe jeszcze podczas spłaty obecnej pożyczki.

  • Nie mogę zwrócić pożyczki w terminie. Co powinienem zrobić?

    W przypadku gdy sytuacja nie pozwala Ci na zwrot pożyczki w terminie umożliwiamy Ci wydłużenie terminu jej spłaty. Zainteresowane tym rozwiązaniem osoby prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: kontakt@lp.moneydot.pl

  • Jak odbywa się spłata pożyczki?

    Zaciągnięte zobowiązanie możesz spłacić za pośrednictwem przelewu internetowego, w filii banku lub w placówce Poczty Polskiej.

    Nr rachunku do spłaty zobowiązania otrzymasz po wypłacie pożyczki na Twoje konto.

  • Kiedy i na jaki numer rachunku przekazać 1 gr?

    Po pozytywnej weryfikacji Twojej aplikacji o pożyczkę zostanie Ci wyświetlony numer rachunku. Jest on uzależniony od banku, w którym posiadasz konto.

  • Jak przebiega weryfikacja moich danych?

    W celu weryfikacji Twoich danych prosimy o przekazanie 1 gr z podanego we wniosku numeru rachunku bankowego podając w tytule przelewu:

    „Akceptuję warunki Ramowej Umowy Pożyczki lp.moneydot.pl z załącznikami”.

    Przypominamy, że na poddany weryfikacji numer rachunku zostanie przekazana kwota pożyczki.

Nie znalazłeś/-aś odpowiedzi na swoje pytanie?

Zadzwoń 555 100 120

Kiedy pracujemy? pon - pt 9:00 - 17:00

Lub wypełnij formularz kontaktowy